Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Ewa - 12 mars 2010 20:34

Elevvårdskonferensen gick bra. Elin kommer att få sitt eget schema som hon börjar med på måndag; hon går på lektioner fram till lunch och arbetar resten hemma. Mycket eget ansvar + att hon får sköta kontakter med berörda lärare via internet. Det finns till och med "Alternativ idrott" eftersom hennes enda idrottslektion är förlagd till eftermiddagen. Vi kommer att ha ett uppföljningsmöte om en dryg månad.


Ryggen har blivit sämre. Kanske är det för att jag har suttit ovanligt mycket de senaste dagarna. Jag har i alla fall, via Vårdguiden, kontaktat vårdcentralen och bett om en läkar- alternativt sjukgymnastikstid. Den enda gången jag är helt besvärsfri är på morgonen när jag har tillbringat många timmar liggandes/sovandes. Ibland känns det som om musklerna utåt sidorna av nedre ryggen krampar och det gör så ont att jag tappar andan. Jag har varit gråtfärdig flera gånger idag. När jag har skrivit det här, så ska jag ta min CD-spelare (som nu spelar upp "Medinas juvel" av Sherry Jones med Anna-Maria Käll som uppläsare) och lägga mig för natten för morgondagen kommer att bli tuff eftersom vi får gäster och jag ska laga mat vilket innebär en hel del stående.


O-fridens.

Av Ewa - 12 mars 2010 16:53

Jösses, det har dykt upp en hare till! En kompis till Jösse som jag härmed döper till Stampe.


Fridens.


Jösse eller Stampe, det är frågan.

  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards