Alla inlägg den 31 augusti 2008

Av Ewa - 31 augusti 2008 12:05

Den sjätte veckan med LKHF har inte varit vare sig någon höjdare eller någon framgång. Dårförkylning med träningsstiltje som följd (endast 2 promenader) och en viktökning med 3 hg. Jag åt mycket godis igår och en del kolkydrater. Nu har jag bestämt att jag inte ska dricka mjölk till maten (det som är så gott!!) och se om det kan knuffa igång viktnedgången en aning. Dr Dahlqvist rekommenderar vatten till maten och henne tror jag på.


Fridens.

Av Ewa - 31 augusti 2008 11:51

Idag stannar jag inomhus. Jag vaknade med huvudvärk och känner mig mer täppt igen. Typisk varannan-dag-snuva så här i slutet av förkylningen. Elin är så pass kry att hon kan gå till skolan i morgon. Pär har piggat på sig, men är så knarrig och hes att det kliar i mina öron när han pratar. Om han har något sunt förnuft i sin, för tillfället, slemfyllda skalle, så stannar han hemma från arbetet en dag till. Speciellt med tanke på att han har ett styrelsemöte i morgon kväll. Det enda som MÅSTE göras idag är att jag ska duscha. Funderar på en spa-variant med ansiktsmask, scrub, inpackning och insmörjning. Det finns ett BORDE oxå och det är att göra en ny matsedel för två veckor framåt + handlingslista till tisdagens veckohandling. Det är lungna puckar med andra ord!


Söndax-fridens!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards