Direktlänk till inlägg 25 juni 2008

Lyx-shopping

Av Ewa - 25 juni 2008 15:58

En ny väska - bara för att jag ville ha en.

2 nya tunikor - bara för att jag ville ha nya kläder.

Smycken från Pilgrim - bara för att jag älskar deras smycken (jag sparade faktiskt 195 kr tack vare rean på 40%).

En ny yttepytte hårborste - bara för att det är lättare än att rengöra den gamla.

En duschcrème från Body Shop - bara för att den luktar så gott.

En ljudbok - bara för att det är så bra att ha när jag målar.

Apelsinkaffe från Hötorgshallen - bara för att Pär vill ha det.

Dyr present till svägerskan - bara för att hon köper till oss.

En mumin-skål med Stinky - bara för att jag slog sönder Pärs.

Busfärskt bröd från Hötorgshallen - bara för att det är bland det godaste som finns tillsammans med te.

Bomull och Plackers - bara för att det nästan är slut.


Hög på endorfiner!


Fridens.


PS. Den här sortens inlägg tycker jag är ap-tråkiga, men jag har åtminstone inte fotat allting.

BloggRegistret.se  
 
antigone

antigone

25 juni 2008 18:11

*asg*....så där hög vill jag också vara!!
Jag älskar också Pilgrim.....

http://www.antigone.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

25 juni 2008 18:15

VISST är det härligt att tröstshoppa :-) Ibland kan de få problemen att flyga all världens väg.... om så bara för en stund.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

25 juni 2008 19:20

Och jag som tyckte att den här listan var rolig att läsa, just för att den var lite annorlunda med dina härliga motiveringar! :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Nannis

25 juni 2008 21:52

Du är utmanad ;)

(många kort skulle det bli hihi)

kram

 
Åsa

Åsa

25 juni 2008 22:56

Jag tycker det var ett trevligt inlägg,apelsin kaffe lät gott även om jag inte är nåt stor fan av kaffe.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards