Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Varför äter Pär middag med skorna på?

Av Ewa - 15 juni 2008 10:19


Här kommer Trions självutnämnda ledare: Lotta.

Hon är inte ute och finpromenerar.

Hon har ett mål.



DÄRFÖR äter Pär middag med skorna på!

Faktum är att det är hans fötter som är de intressantaste för det är de fötterna som Trion gnager på de gånger han har glömt skorna.

Något som dessa bilder ej förtäljer är att jag kan böja mig ned och då se två bruna rumpor bredvid en svart när de går till gemensamt anfall.

Det går inte att bli arg.

Vi har försökt.


Elin kröp runt med kameran.


Fridens.

BloggRegistret.se  
 
Nannis

Nannis

15 juni 2008 16:46

Dom är för go dom små grisarna! Inte utan att jag blir sugen på ett par stycken igen... Men jag har mer än nog med djur nu, men i alla fall ;)

JAA!! Visst är den läcker, hjälmen! Jag tar tagit fram den flera gånger och bara kollat på "bilderna" *skrattar*

Sköt om dig!!

http://nannis.blogg.se

 
Sophie

Sophie

15 juni 2008 16:49

Hahaha... De är ju för söta. :D Förstår att ni har svårt att bli arga!

http://luneas.bloggagratis.se

 
Frump gapskrattar

Frump gapskrattar

15 juni 2008 18:40

Åh herrejisses, stackars karl...
Vilka gulliga marsvin du/ni har, dom vill väl bara tala om att dom gillar honom... *gapskrattar*

kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

15 juni 2008 20:10

Hälsa Elin att hon tagit underbara bilder *skrattar*

Såg dem även på Pärs blogg :-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sus

16 juni 2008 11:25

*skrattar* Har inte varit marsvinsälskare förut men har ändrat mig!
De är ju för söta, och förstår om ni inte kan bli arga på era små "nassar"

 
margus

margus

18 juni 2008 10:11

Så fint och roligt du skildrar dina små grisar, och så många underbara foton som faktiskt visar ansiktsuttrycken också.
Den översta är obetalbar, man ser att nåt lurt är på gång. Tack för all marsvinsinspiration!

http://margus.bloggagratis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards