Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Ewa - 11 mars 2007 20:41

Elin och jag åkte in till Stockholm för att använda de presentkort som vi fått på våra födelsedagar. Sist av allt gick vi hela vägen till Kreatima på Sveavägen för att jag skulle köpa block och pennor, men de har söndagsstängt! Stor besvikelse, speciellt som jag ÄNTLIGEN har kommit igång med tecknandet igen efter en väldigt lång period av "tecknar-kramp". Jag har tecknat i hela mitt liv, men utan någon formell utbildning och i december köpte jag några teckningsböcker bl.a om hur jag ska rita träd och det är med hjälp av de böckerna som den s.k krampen har släppt. På tisdag ska jag in till Stockholm igen, så då får jag göra en nytt försök med Kreatima (tidigare hade de ett mindre konstnärs-sortiment på Åhléns, men idag upptäckte jag att det hade försvunnit helt i och med att de har flyttat om varenda avdelning). Gårdagen verkar ha tagit ganska hårt på våra små-grisar dvs. marsvinen; både för att det var andra människor än de är vana vid som tittade på dem och gosade med dem och för att de fick extra tilldelning av grönsaker - isbergssallad som står i absolut topp på deras lista! Pär var hemma med dem och säger att de har tillbringat da´n med att äta lite hö, dricka lite vatten och slappa och sedan samma sak igen. Det låter väl inte så illa för en söndag, tycker jag.Natti, natt.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards