Alla inlägg den 14 mars 2007

Av Ewa - 14 mars 2007 19:59

Vårblomster i grannens rabatt! Jag var ute med stavarna i en timme och njöt av ljuset. Jag hade egentligen tänkt att yoga, men ville passa på medan det här vädret håller i sig. Jag köpte nya glasögon för ett par månader sedan och fick två par för priset av ett och jag valde att göra det ena paret till solglasögon vilket var ett genidrag! Jag hade dem idag bl.a och slapp att kisa och bli irriterad i ögonen. Solen braskade på ordentligt och värmer faktiskt en del, men det är ändå ett nyp i vinden och i luften som avslöjar att det inte är den riktiga våren som har kommit, inte än. Jag är säker på att det blir ett bakslag i form av ett rejält snöfall till, särskilt med tanke på hur förra året var. Jag HOPPAS att det här övergår i "riktig" vår i stället för då blir inte pollensäsongen lika aggressiv det här året. Förra året fick jag sitta inomhus en hel vecka med neddragna rullgardiner just för att ögonen var så fruktansvärt irriterade. Då hade ett par solglasögon inte suttit fel.... Jag har ont i knäet igen, men det är mer en smärta som skulle kunna komma av att jag har vridit till det och jag lutar åt att ta min vilodag i morgon och bara sitta inne och titta på film. Jag har förresten satt upp ett "start-datum" för SATS: fredagen den 13 april ska jag återvända till gymmet för en mjukstart.Natti, natti

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards