Direktlänk till inlägg 31 mars 2014

Bilåkning.......

Av Ewa - 31 mars 2014 20:19

........är inte bra för ryggen och det är väl ingen nyhet för er som har ryggproblem. Att sitta stilla i flera timmar är ingen hit. Visserligen sitter jag mycket i vanliga fall, men sällan mer än 1-1,5 timme i taget och då byter jag ofta ställning och det är nog det som var det stora kruxet igår - att jag inte hade möjlighet att ändra ställning - för idag har jag haft riktigt ont i ryggen för första gången på länge. Spik-i-ryggen-ont. Det blir väl inte bättre av att jag inte har tränat styrka på 1 månad......


Hostan har oxå varit tuff idag och så fick nog kroppen en allergichock av att vara ute så länge när det var så pass varmt för ögonen har varit irriterade. Jag har känt mig mosig och frusen som jag alltid gör av att ha varit länge i solen. Näsan fick ordentligt med färg, utstickande som den är.


Igår lade jag mig strax före midnatt och måste ha svimmat av direkt för jag minns ingenting från att jag lade mig ned tills att Pär väckte mig när han skulle till arbetet i morse. Dagens hälsolitania avslutas med en makalös trötthet. Uääää! 


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards