Alla inlägg den 4 september 2013

Av Ewa - 4 september 2013 21:17

......hur fruktansvärt mycket musik det finns??!! Nu har jag greppat Spotify och satt ihop en första spellista som jag ska prova nästa gång jag tränar och jag skulle kunna bli sittande huuuuur länge som helst och hoppa från den ena låten till den andra eller från den ena gruppen till den andra eller från den ena artisten till den andra. Enbart Eurythmics har ju hur många låtar som helst som jag aldrig har hört! Jag bara väntar tills min hjärna släpper den blockering som håller tillbaka alla låtar som jag har saknat...... Ålrajt! Råck ån! Music is da shit! 

  

Veckans samtal med LG handlade om min trötthet. Jag hade svårt att hålla ögonen öppna och det såg han och när vi hade pratat fram och tillbaka, så insåg jag att det nog har med min träningsiver att göra och att jag, åter igen, vill mer än jag egentligen orkar. Jag ska införa 2 vilodagar varje vecka med hyfsat mellanrum t.ex torsdag och söndag. Jag sa det inte högt, men jag misstänker att det faktum att mitt teknikrädda jag har gett efter i och med köpet av en ny mobil och allt jag måste lära mig gör att även hjärnan protesterar. Jag är tydligen inte för gammal för att lära mig, men systemet är överansträngt.

  

Av Ewa - 4 september 2013 17:33

"Need you tonight" med INXS. Ännu en snygg video från 1980-talet. Jag minns att jag såg dem i Konserthuset och det var en hemsk konsert. Lokalen var alldeles för liten och det tjöt i mina öron i flera dagar efteråt.


  


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards