Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Ewa - 8 februari 2013 22:15

Jag somnade strax efter midnatt och vaknade - ping! - kvart i fem och kunde inte somna om. Jag låg kvar i 2 timmar och när Elin pep iväg till tåget, så somnade jag igen och blev väckt av mobilen klockan 9. Det tog 50 minuter innan jag tyckte att jag var tillräckligt vaken för att stiga ur sängen.


Städdax. Det känns som om jag gjorde det nyligen, men enligt min almanacka (ja, jag skriver faktiskt in det i almanackan), så var det dax igen och om jag tittade närmare på dammlagren och storleken på dammråttorna, så stämde det nog...... Hjärnan tyckte att det var en bra idé eftersom lite fysisk aktivitet kunde behövas efter allt snuvigt stillasittande. Kroppen hade en helt annan uppfattning. Vid lunch när jag hade endast vardagsrummet kvar, så var jag vääääääldigt trött och det var till och med jobbigt att äta. En fördel med att det är vinter är att när mattor och kuddar har legat ute på balkongen i flera timmar, så känns det väldigt fräscht när de tas in igen.



Trots att det var snöigt och mulet, så var det ändå fullt dagsljus kvart över 16. Najs!


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards