Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Ewa - 4 februari 2013 22:35

"Akuten" på svt.play handlar om King College Hospitals i London akutmottagning. Jag har sett 3 av 14 delar och jag tycker om den! Det är inte action eller en massa blod eller en massa spring och stress. Det är mänsklighet och värdighet, vänlighet och humor och det är mängder av brittisk artighet och jag bara älskar det. Se den!


Fridens.    

Av Ewa - 4 februari 2013 21:22

Idag har jag faktiskt inte tränat. Jag känner av förkylningen och tycker inte att det är värt att pressa mig själv. Dessutom är det inget kul att träna om jag inte är fullt frisk.


Även om jag inte promenerade, så blev till att gå ut i småsnöandet och blåsten eftersom Pär och jag skulle storhandla på Coop. Väldigt grinigt väder, men medan jag vankade av och an på perrongen i väntan på tåget, så kände jag att det där talesättet att det inte finns något dåligt väder utan bara dåliga kläder innehåller en hel del sanning. Den vindtäta jackan med luvan över huv'et tillsammans med vinterkängorna gjorde att jag inte frös det minsta lilla dvs. dåligt väder, men bra kläder och att bra kläder gör de flesta väderlekarna njutbara. Låter jag väldigt präktig nu? På Coop gick det att köpa 2 tulpanbuketter för bara 49.90 Jag höll på att missa erbjudandet genom att bara ta 1 bukett.     Däremot så innehåller buketterna endast 7 tulpaner mot de vanliga 10. Smyg-prishöjning.


Halv-fridens.    



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards