Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Ewa - 2 juni 2011 15:15

Jag har bara varit hemma idag. Inomhus. Borta från pollen och gräs. Jag tvättar och har städat buren, men det är en form av vilodag för mig eftersom jag inte skulle iväg någonstans. Pär är ledig idag och var iväg i morse för att inhämta en present-cache, men annars är han ledig eftersom det är Kristi himmelfärds dag. Elin är med sin prins.


Första dagen med nya medicinen Fluanxol och jag känner ingenting. Däremot kände jag att ångesten var på väg på eftermiddagen och valde att hålla den stången med Theralen. I morgon går jag upp till 2 Fluanxol och ser om det händer något då.


Gårdagens tunga samtal med läkare A hänger fortfarande kvar i mig. Det drog igång en massa dystra funderingar som kanske kan förklara en del, men jag vill inte skriva om det förrän jag kan sätta ord på det. Det enda jag kan få ur mig just nu är: "Är det verkligen så?!"


Den senaste veckan har jag hållit mig till LKHF och det har känts bra och nu börjar jag känna mig lättare i kroppen igen.


Dagen till ära eller snarare med förevändningen att det är en helgdag idag, så har Pär och jag varsin prinsess-bakelse som smaskens efter middagen.


Fridens.

 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards