Alla inlägg den 18 april 2010

Av Ewa - 18 april 2010 18:06

Vi har precis ätit middag; kycklingdelar i ugn med potatis som är smaskens, men idag kunde jag inte äta nå't av det. Ingen matlust. Det är väl egentligen inget mysterium då jag har legat i soffan (med en stor kudde mellan knäna) och läst och slumrat precis hela dagen och av det får jag ingen glupande aptit direkt. Nu ska jag ta hand om disken och sedan kommer jag att sitta i köket (hos mina älskade marsvin) vid datorn eller med korsord tills jag går och lägger mig för natten eftersom soffan är för mjuk för mig att sitta i idag och jag har legat tillräckligt. Det BLEV ingen rolig dag, men snart är den - gud ske lov - slut.


O-fridens.

Av Ewa - 18 april 2010 18:04

.........varför folk väljer att skriva vad sakerna de har köpt kostar?


*OM jag skulle vilja veta vad en speciell pryl som de köpt kostar, så frågar jag*


Fridens.

Av Ewa - 18 april 2010 11:03

Det är ingen bra dag idag och det kommer inte att bli någon bra dag hur jag än försöker för jag har ont, så satans ont i höger sida. Det känns som baksidan av höger höft + skinka krampar och det gör så ont att jag tappar andan. Jag har ingen aning om hur jag ska göra för att få lindring eftersom det inte hjälper att ligga ned heller. Hjälp.


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards