Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Mer behövdes inte

Av Ewa - 15 juni 2009 14:25

Precis innan jag vaknade i morse, så drömde jag att Pär och jag satt och pratade om någonting och att Pär nämnde Tomas di Leva. När jag sedan vaknade hade jag "Vem ska jag tro på?" med just herr di Leva i huvudet och jag blir INTE av med den! Jag har väldigt blandade känslor för den mannen. Ibland kan någon av hans låtar vara riktigt bra. Ibland är han fullständigt väck i huv'et. Ibland tycker jag att det behövs fler av hans sort. Ibland tål jag inte att se honom.


"Vem ska jag tro på?"  med Tomas di Leva.

 
 
Nannis

Nannis

15 juni 2009 18:29

Jag älskar Di leva! Han är underbar :) Jag kramade honom efter en konsert på gamla teatern, han luftade ängsblommor i håret ;)Jag säger bara ett ord; utstrålning!

http://nannis.blogg.se

 
Åsa

Åsa

15 juni 2009 21:34

Tycker som du Ewa, när det gäller Di Leva.
Men visst har han utstrålning,undrar ibland hur han är privat!
/Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Nini

Nini

16 juni 2009 09:52

Jag gillar definitivt inte all hans musik, men jag älskar hans inställning! :-)

http://nini.bloggagratis.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

16 juni 2009 10:40

Hahahhahahahahaaa! Jag älskar Tomas DiLeva. Min son htar honom. "Men euuuuuwwww" skriker han så fort han hör hans röst. Mannen är ett geni. Och en total stolle.
Hans konsert på Kirunafestivalen för några år sedan var helt magisk. Att han sen kastar äpplen till publiken för kärlekens skull är ju en annan historia :-) Mdnattssolen var med honom och lyste så klart och starkt. Helt fantastiskt.
Bara han inte pratar om sina universum och Balthazars planet är han OK :-)
En kompis till mig var på fest med honom i Gävle en gång för sådär tjugo år sen och han ÄR jätteflummig.

http://malmdamm.bloggagratis.se

 
Nannis

Nannis

16 juni 2009 20:01

Ja, kvasthilda! Sa han samma som i Östersund innan han kastade frukten till publiken? "frukta inte!" :D Störtskön!

http://nannis.blogg.se

 
Kvasthilda

Kvasthilda

17 juni 2009 13:05

Minns jag inte, Nannis :-) Han sa så mycket flummigt mellan sångerna :-)

http://malmdamm.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards