Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Ewa - 25 juni 2009 18:14

Kallt vatten.

LKHF-kosten.

Elin mår bättre även om hon längtar hem.

Det gick litet bättre med medicinerna + vattnet.


Fridens.

Av Ewa - 25 juni 2009 15:27

Det var +20 grader när jag knöt på mig mina MBT för att ta en promenad. Det fläktade skönt och var inte stekande hett i solen. Inte då. Klockan var tjugo över 10. En annan runda och en annan backe; kortare och brantare. Senaste gången jag kämpade uppför den backen, så nådde jag toppen och kunde knappt andas. Jag var så flåsig att det kändes som om jag inte kunde dra tillräckligt djupa andetag; jag fick ingen luft. Inte idag! Det har inte inträffat någon mirakulös förbättring, men jag kippade inte efter andan och jag kunde fortsätta promenaden utan att stanna upp och vila. Den sammanlagda tiden på dagens promenad blev 85 minuter och det var för långt utan att ha vatten med sig. De sista 20 minuterna mådde jag allt sämre och stapplade in genom dörren och in i lägenhetens mörka svalka. Jag drack nästan hela SATS-flaskan med vatten. Nästa promenad i värme blir i sällskap med en flaska vatten! Jag lär mig av misstagen. Jag lär mig ännu hellre av andras misstag. ;-)


Fridens.

Av Ewa - 25 juni 2009 15:24

Det går inte!

Jag står inte ut!

Halvvägs genom CD nummer 8, så orkar jag inte längre med Helena Bergströms på samma gång entoniga och gälla läsning. Hur kan en proffsig skådespelerska vara en så pass dålig uppläsare??

Näj, näj, näj!!!


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards