Direktlänk till inlägg 8 september 2008

Onaturligt snabbt

Av Ewa - 8 september 2008 21:05

Vår nya ENORMA platta TV och DVD levererades vid halv 20. Pär beställde alltså igår, en söndag. TV:n fanns dock inte i lager vid beställningstillfället, men när Pär kollade hemsidan idag, så fanns den inne. Eftersom han skickade beställningen före 14.30, så lovades leverans redan idag; ett drygt dygn senare. Hemkört av en trevlig kille. Jag kan rekommendera Dustin Home för sortiment, priser, service och retur-policy! Allt är nu monterat och ihopkopplat och vi har till och med lyckats programmera in Dallas, så total frid och lycka råder. ;-)  Pär sitter i soffan och kanal-hoppar och förundras över bildkvalitén. Små pojkar - små leksaker. Stora pojkar - stora leksaker.


Fridens.

 
 
Marianne

Marianne

8 september 2008 21:39

Ibland så fungerar det de lovar, bara att gratulera. Ja, visst behöver pojkar leksaker hela livet. Men prylarna tenderar att bli dyrare ju äldre pojkarna blir,.
Njut av er nya tv och dvd.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Helén

Helén

9 september 2008 08:41

Oj, det kan man kalla snabb leverans! Hoppas allt fungerar som det ska nu :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Gröngöling

Gröngöling

9 september 2008 10:11

Jag är lite, lite avundsjuk. Vill också ha inspelningsbar dvd, och stor tv. Vi har sån där projektor med stor duk, den ser vi filmer på. En vanlig liten tv till vardags. Det är också rätt kul, som att gå på bio.

http://grongoling.bloggagratis.se

 
helga

helga

9 september 2008 14:58

Det där lät ju onekligen smidigt...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

9 september 2008 19:10

Så kul med en ny tv.
Här behöver vi nog en med men här kommer det att bli en ny soffa först, ny färg på väggarna osv sedan en tv.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

9 september 2008 19:48

Du är nominerad!

Kolla min blogg!
Jag har länkat till din blogg från min, hoppas det är okej!?

http://www.nygards.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards