Direktlänk till inlägg 25 april 2008

Saknad.....

Av Ewa - 25 april 2008 16:22

Från vänster: Lotta, Maggan, Nåna, Tösen, Mysan och Lillan - vårat gäng. 


Nu har de åkt.

Mitt absoluta favoritsällskap har åkt till pensionatet och vi träffas inte förrän nästa lördag igen. Återseendet kommer att bli så kärt, så kärt!

Pär har en transportbur bältad i passagerarsätet medan Elin sitter i baksätet med den andra. Jag försäkrade grisarna om att det ABSOLUT INTE handlade om att åka till veterinären den här gången, men jag vet inte om de trodde mig. Tösabiten vände rumpan åt mig hela tiden. :-(


På vägen hem ska Pär köpa pizza för idag finns det varken tid eller lust för matlagning. Jag ska städa de sorgligt tomma burarna extra noga, så det är superduper-fräscht när alla fyrbeningar kommer tillbaka nästa vecka.


Det verkar som att alla har lyckats komma underfund med vad som skall med till Italien, så nu gäller det att det mesta får plats i väskan för annars får det stanna hemma.


Vid den här tiden i morgon borde vi vara på väg till hotellet efter en dag i Florens och efter att ha handlat middags- och frukostmat. Om jag inte får möjlighet att blogga där, så blir det desto mer när jag kommer hem och jag lovar att det blir bilder oxå!


CIAO ALLA BLOGG-VÄNNER!!

 
 
Annie

Annie

25 april 2008 16:55

HERRE JISTANES!!
Redan imorgon.
Då önskar jag dej Pär och Elin en underbar semester och glöm nu inte cappucinon i plåtburk. Den är JÄTTEGOD i värmen :-D
Ta gärna en paraplydrink och tänk på mej när du dricker den ;-)

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Josie_k

Josie_k

25 april 2008 20:09

kan ju lugna med att Florens är till bredden fyllt med internetcaféer då det är en universitetsstad. Också närmaste stad från Siena sett där man hittar ett svenskt IKEA! Ni kommer ner till ca 20-22 graders värme - EFTER den nästan 20 dagar regnperiod vi genomlevt härnere / Josie - Siena, living life Italy sile

http://tigerlilja.blogg.se

 
Ingen bild

Ann-Christine

25 april 2008 22:34

Ha en riktigt skön semester!

 
malin

malin

26 april 2008 15:29

Ha en underbar vecka i Italien!
Kram

http://pillris.blogg.se

 
Åsa

Åsa

26 april 2008 22:40

Blir så roligt att få ta del av bilder och höra hur ni har det eller haft det.
Så härligt att komma ner till lite värme.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Frump vinkar farväl

Frump vinkar farväl

27 april 2008 11:34

Trevlig resa. Vänter med spänning på resereportaget efteråt.

Stor kram!

http://Frump.bloggagratis.se

 
helga

helga

28 april 2008 08:29

Trevlig semester!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
sus vinkar "hej då"

sus vinkar "hej då"

28 april 2008 12:00

Trevlig resa och ha det nu så gott!
Kramar!

http://sefyrin.bloggagratis.se

 
Annie

Annie

28 april 2008 19:33

Sitter här och väntar och väntar. BORDE ni inte hittat till ett internet-café vid det här laget. Jag vill höra att ni har det bra och solar och vilar hela tiden :-)
KRAM

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 april 2008 21:53

Jag önskar er en trevlig och skön resa och hoppas du ska komma hem utvilad och stark.
Ha en skön valborg.
Kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards