Alla inlägg den 7 april 2008

Av Ewa - 7 april 2008 16:26

Träning: stavgång 20 minuter till VC och 55 minuter hem. Efter läkarbesöket fick jag ett otroligt flyt i gången, så jag bestämde mig för en lång omväg hem. Väldigt skönt, men nu är jag trött och det tog på skuldrorna den här gången.


Läkarbesöket gick bra och resulterade i ett löfte om ett skrivet intyg för medicinerna. Hon är så bra att prata med! Hon kommer oxå att göra ett försök att få tag i min nya handläggare på FK för att kolla status på mitt ärende. Hon har väldigt svårt att tänka sig att de ger mig annat än förlängd ersättning, men jag vågar inte hoppas. Jag vågar faktiskt inte det.


Elin är hemma idag med en väldigt öm hals; hostar och kraxar. Pär är oxå tok-förkyld.


Nu stannade min hjärna, så det blir inget mer idag.

Ciao!


Jag känner mig som de ser ut: allmänt yrvaken, tufsig och med noll koll.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards