Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Nya byxor beställda

Av Ewa - 5 april 2008 19:43

Nope, jag fick inte på mig jeansen i garderoben. Kalla fakta. Jag är inte den sortens människa som kan ge sig 17 på att gå ned i vikt i syfte att komma i ett visst plagg. Jag behåller jeansen och kanske kommer jag i de om några månader, men tills dess är jag i behov av kläder som sitter bekvämt och det är några storlekar större. Tro det eller ej, men jag är smått trött på mjukisbyxor. Besviken - ja. Självömkan - nej för det är helt och hållet mitt eget fel. Nu har jag och resten av familjen förnyat garderoberna med hjälp av Ellos.

Nu har jag bestämt mig för att följa med till Italien. Lättnaden kom som ett brev på posten dels tack vare själva beslutsfattandet och dels för att jag inte tillåter mig själv att gå miste om det. Lite pirrigt oxå för om tre veckor är vi där!


Ciao!

 
 
Pär

Pär

5 april 2008 20:18

Bra att du hänger med! Det blir mysigare och roligare då!

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

Ann-Christine

5 april 2008 20:33

Härligt, jättegrattis till beslutet!
Och det ska erkännas, lite avundsjuk är jag allt
Fortsatt trevlig helg

 
Annie

Annie

5 april 2008 22:55

:-) Pär är så rar mot dej, så jag blir alldeles glaaaad :-)

Äntligen ett bestlut. Vad än nu beslutet i slutändan blir, så är det ju alltid skönt efter att man har fattad det. Evigt grubblande över att öht ta ett beslut kan ju var evinnerligt påfrestande.

KRAM och TREVLIG RESA!!

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 april 2008 00:30

Grattis till ditt beslut. Du kommer troligen inte att ångra dig. Det jobbiga är innan du kommer iväg, sen flyter allt bara på.
Du är inte ensam om att äga byxor mm som hängt i gardroben och krympt. Jag var för ett par veckor sedan och köpte två par nya stretch jeans i storlek större. Sköna byxor som sitter lite lagom och ger med sig om det behövs.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

6 april 2008 19:15

Så roligt och det blir säkert en härlig resa.

http://klackebo.bloggagratis.se

 
malin

malin

6 april 2008 20:49

Åh,vad bra att du betämt dig!
Det är alltid lättare när man slutat grubbla och betämt sig.
Att du dessutom betämde dig för att åka är kanon!
Du kommer inte att ångra dig!
Sol, avkoppling och god mat,just vad du behöver!kram

http://pillris.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards