Alla inlägg den 2 september 2007

Av Ewa - 2 september 2007 15:59

Jag satt uppe till 1.30 i natt, först med Sims och sedan läste jag. Det är en trött dag idag och jag har inte varit utanför dörren. Jag har i alla fall duschat och Elin fick manikyr av mig (hennes naglar var sorgliga att se....).


Jag såg en suverän film oxå, för andra gången: "En dag i livet" med regi av Lasse Hallström och hans filmer är alltid sevärda. Dessutom är det topp-skådespelare med som Robert Redford, Morgan Freeman och Jennifer Lopez. Både Elin och jag drog en suck fylld av välbehag när eftertexterna rullade och när jag kan göra det, DÅ är filmen suverän! Ett hett filmtips, med andra ord. "Mitt super-ex" som vi såg igår kväll var en helt ok film för att sitta och mysa framför en lördag-kväll. Smårolig och definitivt en annorlunda vinkling på superhjälte-temat.


Imorgon är det dax för SATS igen! Jäss!!  :)


Adjö.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards