Alla inlägg den 13 september 2013

Av Ewa - 13 september 2013 15:37

Jag har 2 spel i min nya mobil: Minion Rush och Angry Birds. Det går inget bra för mig hos minionerna, inget bra alls. Jag ska slajda, hoppa, ducka samtidigt som jag plockar åt mig bananer och helst av allt ger andra minioner en smäll på nosen för att få extra "despicable points". Jag försöker och försöker och precis när jag har fått kläm på slajdantet, hoppandet och duckandet och smällandet på nosen, så orkar jag inte mer. Det är ett stressigt spel och jag klarar ingen stress över huvud taget, inte ens minion-stress och jag som gillar minionerna.......   

Det andra spelet är Angry Birds som väl är en klassiker vid det här laget och där går det bättre eftersom det inte är någon hets och jag kan tänka i lugn och ro och försöka om och om igen. Det laddas fortare oxå vilket är en fördel i längden. Jag gillar detaljerna med grisarnas smått galna blick och utstående tänder för att inte tala om deras triumfatoriska flin och nöffande när man inte lyckas komma åt dem. I det spelet kan jag verkligen fastna.    

  

    

PS. Elin har fått arbete hos McDonalds i Älvsjö.

  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards