Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Ewa - 30 mars 2012 14:33

Inte fick jag någon sammanhängande sömn inatt! Jag tog Imovane en halv timme innan jag gick och lade mig som instruktionerna var. Jag läste 1 timme, men kände mig inte nämnvärt tröttare. Jag gled in och ut ur sömnen till 2 ungefär när jag lyckades somna. Toalettbesök vid 4 och Pär som kom in och sa hejdå vid 6 och efter det sov jag i ett svep till 9, men det är fisigt med tanke på att jag ju tog en sömntablett! Hmpf! Sedan hade jag minsann ursvårt att vakna och lyckades kravla ur sängen närmare halv 12 och jag är fortfarande tung i huvudet. Skit oxå! Ikväll kommer jag inte att ta någon tablett för i morgon måste jag kunna vakna därför att......


.......Elin och jag ska åka till Stockholm och storshoppa! Ålrajt!! Då måste jag vara klar i huv'et, så att jag inte missar något bra inköp.    Vi 2 har inte shoppat tillsammans sedan i somras. Jag har egentligen inte shoppat ordentligt sedan sommaren bara för att jag har mått så uselt. Det har funnits en enda fördel med att jag mådde så dåligt så länge och det är att jag har sparat pengar, men det tänker jag ändra på i morgon! Nu gäller förberedelser: hyfsat med sömn, bra och bekväma kläder som jag inte blir för varm i, absolut bra skor och en lagom stor väska som inte är i vägen. Det är inte bara att åka iväg med plånboken i högsta hugg. Nänä, alla serösa shoppare vet att detta är en vetenskap.



Fridens.      

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards