Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Ewa - 10 mars 2012 14:50

Vad det är trevligt att fylla år!   

Presentskörden bestod av:

Ett mycket generöst presentkort hos Åhléns från svärisarna.

Ett presentkort på 2 dataspel från Big Fish från Pär.

Ett presentkort hos AdLibris från Elin och Pär.

3 ljudböcker: Flugornas herre, Sankta Psyko och Eldvittnet.

Den kompletta serien med engelska Harry Potter i pocket i en ursnygg låda och med läckra omslag. Titta!

   

Det är nog min favorit favoritpresent! Jag undrar varför HP inte finns i svensk pocket? Jag har 3 favoriter när det gäller presenter: böcker, dvd-serier/filmer och presentkort. Böcker, böcker, böcker - det finns inget härligare!    


Det är bara vi 3 i familjen idag. Elin och jag valde ju att inte ha något dubbel-kalas i år. Eftersom jag fyller år, så får jag välja middaxmat och jag har valt rostbiff med potatisgratäng och rödvinssås. Det blir en rosa prinsesstårta till efterrätt.


Dessutom får jag köra med folk och bli uppassad högt och lågt och inte behöver jag vare sig laga mat eller diska. Det är, som sagt, trevligt att fylla år!     Hurra, hurra!


Fridens.    


Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards