Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Ewa - 1 februari 2012 15:25

Den 1 februari och dax för månadsvägning. Mina misstankar blev bekräftade: ingen viktminskning denna gång, men heller ingen ökning. Vågen visade inte den minsta skillnad - inte ens ett hekto hit eller dit vilket gör att jag tror att jag har hamnat på en sk. platå efter flera månaders stadig viktminskning. Jag erkänner att jag inte har skött kosten, men just för att det är exakt samma vikt som för en månad sedan - platå.


Den 1 februari innebar oxå att jag var tvungen att sjukanmäla mig till FK. Häromdagen skrev jag ju att det borde vara dax att få besked om sjukersättningen och samma dag fick jag faktiskt ett brev från FK där det stod att de står i begrepp att fatta ett beslut.


Den 1 februari innebär oxå att vårt Coop Forum i Fittja läggs ned pga dålig lönsamhet. KF har beslutat att lägga ned alla enheter som inte går med vinst. I fortsättningen får vi åka till Södertälje. Avståndsmässigt blir det ingen större skillnad, men jag gillar inte Coop i Södertälje. Det har jag aldrig gjort. För många dåliga minnen av när vi bodde där. Vi får satsa på att handla på vår konsumbutik här i Rönninge, så att den får vara kvar för om den läggs ned......


6 minusgrader och ett stilla, lätt snöfall.


Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards