Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Ewa - 15 augusti 2011 15:30

Vägning: 95,7 kg vilket innebär en ökning med 1 fisigt hekto. Försumbart.


Mellan axlarna och knävecken, så har jag träningsvärk. Jag yoga:de igår för första gången på........jag vet inte. Det gick ganska bra och var inte överdrivet jobbigt, men svettigt. Jag förstår inte riktigt var träningsvärken kommer ifrån faktiskt.


En av mina blog-vänner försöker övertala mig att inte gå igenom en el-behandling. Faktum är att jag har hört båda versionerna: de som har tappat mer än tillfälligt närminne och de som har mått bättre, klart bättre efter behandlingen. Jag måste välja vad jag ska tro på. Jag har faktiskt inget annat alternativ! Jag hävdar att man alltid har ett val och det har jag fortfarande, men alternativen till el-behandling är få. Med en ny medicin skulle det dröja minst, minst en månad innan jag ens vet om den fungerar och ytterligare några veckor innan en eventuell positiv effekt infinner sig. Den tiden finns inte! Att inte göra något, att bara vänta ut den här depressionen är inget alternativ eftersom jag mår dåligt har har tankar och planer som är direkt livsfarliga för mig. Det är desperation och inget annat som får mig att ens överväga el-behandling och att försöka övertala mig att låta bli är direkt elakt. Missunsamt. Stötta mig fast du inte håller med eller låt bli att säga något. Den som inte har mått som jag mår nu har faktiskt ingen rätt till åsikt! Den som inte har levt nära mig när jag mår som jag mår nu har ingen rätt till åsikt!!

 

O-fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards