Direktlänk till inlägg 24 mars 2011

Chock och box-boll

Av Ewa - 24 mars 2011 17:21

Hela mitt jag är i chocktillstånd. Efter gårdagens läkarbesök, så blev jag tok-trött och gick och lade mig före halv 24!! När klockan var 8 idag, så tyckte min kropp att jag hade sovit färdigt, så jag gick faktiskt upp då och har varit vaken sedan dess!!!

 


Jag kan inte säga att jag har fått massor gjort tack vare den arla uppstigningen för det har varit som vanligt, men - gud ske lov! - så har dagen inte känts outhärdligt lång! Eftersom det är torsdag, så var det dax att städa sötnössens bur + köksgolvet. När det var klart, så hjälpte Elin mig att byta klädsel på soffan, från rött till natur. Jag planerar att städa i morgon och det känns väldigt skönt att ha soffan avklarad! Det är ett överraskande tungt göra.


I skrivandets stund är Elin och Pär i Skärholmen och har inhandlat en box-boll. Jajamänsan, en boxboll! Elin har länge sagt att hon önskar att hon hade en box-boll att dunka på när hon känner sig frustrerad över diverse händelser och tvåbeningar och nu slog vi till. Box-boll + krok + handskar för 950 pix på Intersport. Pär föreslog att vi kan sätta dit en bild av herr Reinfeldt och det låter väl inte helt fel. Just idag tror jag att Elin vill sätta dit en bild av sin tjurige pojkvän som uppträder som ett omoget pucko på deras 1-årsdag.


 

Pär och Elin äter middag i Skärholmen och nu ska jag fixa ihop något till mig.


Jag är pömsig.....

  


Fridens.

 
 
Gröngöling

Gröngöling

24 mars 2011 23:50

Vilken toppenidé med boxboll!
Det skulle jag också vilja ha. Men om Reinfelts bild hade hängt vid min boll hade den inte levt så länge.

http://grongoling.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

25 mars 2011 19:04

Visst, det var inte kul att bråka på 1-årsdagen men jag tycker ändå inte att du ska skriva så om min prins..

http://fundringarsdotter.bloggplatsen.se

Ewa

25 mars 2011 21:31

Nja....du vet ju att en så'n grej till från honom och Stora Stygga Jag kommer att rycka in. *spänner musklerna*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards