Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Mina presenter för den som är intresserad

Av Ewa - 10 mars 2011 21:53

En sprillans ny mobiltelefon! En Sony Ericsson Hazel som är lika vackert röd som min gamla som nu går i pension (den fungerar dåligt att prata i pga ett glapp).

    


Jag fick ett "hands-free-set" oxå även om det inte fanns med på önskelistan och med det kan jag sköta musiken trådlöst medan mobilen ligger i en helt annan ficka. Så'nt tycker Pär och Elin är übercoolt och jag tänker försöka lära mig tekniken. Kanske får även min lilla rosa MP3 gå i pension. Jag är lite teknik-rädd faktiskt. Det tar så himla lång tid för mig att lära mig nya tekniska finesser. Huuu....


Filmer. 3 stycken + första säsongen av en serie. En fransk film som heter "Den första dagen på resten av ditt liv".  "Kids are all right" med många riktigt bra skådespelare. En dokumentärfilm om den franska operabaletten, "La danse". Sist, men inte minst fick jag den första säsongen av en brittisk serie som heter "Lark Rise to Candleford".  Det blir många, många trevliga timmar i soffan framöver!


Just nu är jag inne på sista avsnittet av "Heroes" fjärde säsong och sedan ska jag se den första säsongen av "Big love".


Fridens. 

 

 
 
Nannis

Nannis

11 mars 2011 09:59

Fin telefon! :)

http://nannis.blogg.se

 
Annie

Annie

12 mars 2011 17:15

Härligt med ny telefon, även om din gamla var sååå söt.
Jag känner flera som precis köpt samma telefon, och den verkar ju vara helt okey :-)

http://www.peek-a-boos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards