Alla inlägg den 9 april 2010

Av Ewa - 9 april 2010 16:56

Små sysslor som, när de inte görs, blir till stora, svarta samvetsmoln.

T.ex vattna blommorna inklusive slänga de utblommade orkidéerna eftersom jag inte har tålamod att vänta på omblomning.

T.ex byta sängkudden som känns som den är fylld med lös gelé och på gränsen till obehaglig att sova på.   

T.ex lägga upp de nya byxorna som, tack vare viktminskning, hasar ned och känns för långa.

T.ex deklarera som numera är så rackarns enkelt att det är löjligt och jag kan dessutom göra det via sms och behöver inte ens gå till en brevlåda.

T.ex börja fundera på vad Pär ska få när han fyller år, så att jag slipper få panik längre fram. Just nu är jag pank, men det finns internet-affärer.   


Jag är hemskt trött idag och jag förstår inte varför. Jag låg i soffan och läste "Blandat blod" av Katarina Mazetti som är ganska bra. Ikväll tänker jag äta choklad - ljuvligt! Jag får tydligen i mig tillräckligt med kolhydrater och socker för att hålla liv i chokladsuget, men vad gör det när resten fungerar som utmärkt?   


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards