Alla inlägg den 9 september 2009

Av Ewa - 9 september 2009 21:08

Vi hade en sen eftermiddagsträff med BUP-läkaren. En sorts uppföljning. Det tog en hel timme trots att vi egentligen hade något att prata om som det så ofta blir när allt flyter. Glad


Det blev kebab-tallrik till middag. Ovanligt gott! Tungan ute


Jag har pulat lite med utseendet på bloggen i syfte att lära mig hur den fungerar. Jag vet inte vad jag ska tycka om allt det nya. En sak vet jag: jag tycker INTE om att bilderna har delats upp efter vilken månad jag laddade ned dem. Jag har över 600 bilder, men på något sätt, så hade jag ändå koll på var i samlingen en viss bild fanns. Obestämd  Jag gillar definitivt smajlisarna! Skrattande


Stämningen här hemma är lite som att gå på äggskal. Eftersom Pär och jag inte har pratat ut om det hela, så vet jag inte riktigt var han står. Är han så pass trött att han vill skiljas? Kan han tänka sig att fortsätta att leva med mig även om jag inte aktivt går in för att minska i vikt? Jag orkar inte fråga eftersom jag inte orkar diskutera. Jag VÅGAR inte fråga eftersom jag är rädd för svaret...... Gråter


O-fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards