Direktlänk till inlägg 11 juni 2009

Besvikelse

Av Ewa - 11 juni 2009 20:34

"The Sims 3" är en stor besvikelse!! I själva spelet finns många nya möjligheter, men grafiken är.....EPIG. Faktiskt! När jag byggde ett hus, så var perspektiv mm som i det allra första Sims. Det är oxå klumpigare att använda vad gäller kontroller; man måste klicka fram och tillbaka hela tiden.

Blä!  445 kr i sjön.  Den här sortens dåliga köp gör att magen knyter sig av obehag. Jag är så besviken att jag blir arg.


Fridens.

 
 
love

love

11 juni 2009 20:39

Vilket lag hejar du på?
Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggartais.se

 
Annie

Annie

12 juni 2009 09:50

Hörde att min dotter Frida sa häromdagen att Sims2 var den bästa versionen men att den är svår att få tag på.

http://peek-a-boos.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

12 juni 2009 14:48

Tråkigt att det inte var bra.
Här vill Linnea ha Sims3, ska berätta vad du tycker om det för henne och Annies dotter!
De har sims 2 och en massa spel relaterade till det, vilket jag tycker räcker.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

12 juni 2009 15:39

Önskar dig en underbar fredag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
sara

sara

12 juni 2009 18:04

jag håller verkligen med dig !!!

jag blev bara förbannad på spelet. just det med kontroller.

http://sari.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards