Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

4 saker

Av Ewa - 8 maj 2009 18:41

Idag är jag inte tacksam för något i mitt liv.

Faktiskt.

Jag tänker inte ens försöka.

Jag har ingen lust att fortsätta.


Fridens.

 
 
Ingen bild

T

8 maj 2009 22:00

Jag är JÄTTEtacksam för livet , som vanligt.
Faktiskt. Trots allt. Alltid. Även om det i svåraste smärta finns och funnits stunder...
Jag tänker inte ens försöka rabbla upp allt positivt jag ser i livet, i detaljer.
Jag har lust att fortsätta i alla fall ett antal år till. Hoppas ´det inte är något´, att undersökningen på sjukhuset och proverna jag skall lämna på tisdag inte visar ´det värsta´.

Tankar till dig. Hittar inte ord.Orkar inte försöka i kväll.

Kram.

 
Gröngöling

Gröngöling

8 maj 2009 23:17

Tror jag förstår hur det känns, lite i alla fall.
Hoppas pms-et blir kortvarigt. Bara att huka sig och vänta på att det går över.
Kramar, ta hand om dig.

http://grongoling.bloggagratis.se

 
Ingen bild

T

9 maj 2009 10:50

Hej!
Hur är det i dag E?
Tänker på dig.

 
Marianne

Marianne

9 maj 2009 11:38

Man behöver inte alltid vara tacksam varje dag eller minut, varken över sitt liv eller saker man har. Och du vet ju att din grå dag går över om du bara får vara ifred. Du erkänner att du mår piss, hur många vågar göra det? Vi har alla våra svackor, en del av oss har större och några få lyckligt lottade har mindre.
Jag hoppas du ska må bättre idag.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Nini

Nini

9 maj 2009 13:57

Bara skickar över lite sympati

http://nini.bloggagratis.se

 
Nannis

Nannis

9 maj 2009 14:41

Är det PMS du lider av av?

Jag har det, och det verkar bli värre ju äldre jag blir. Känns så där meningslöst och hemskt, nästan från ägglossning fram till mens. Rena helvetet att vara kvinna då. Dessutom blir värken mycket sämre då, som om psyket inte var nog... =(

Har hört att hälsokostpreparatet femal ska vara jättebra, men inte testat det själv. Har du testat det? Vet att du inte vill äta mer medicin, men ja... OM det är som man hört kanske det vore nåt för oss att testa också :)

*KRAMAR OM*

http://nannis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards