Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Ewa - 5 mars 2007 21:56

....visade sig idag igen genom att jag var snäsig och irriterad och var nära vansinnes-utbrott för att Elin smaskade och ingen plockar undan sina prylar efter sig. Det här var lagom till 17-dosen av medicinen och det känns lugnt igen sedan ett par timmar tillbaka. En förklaring till ångest-attacken kan vara att jag tröttade ut mig; jag åkte aldrig till SATS eftersom nackspärren, lindrigare än igår, fortfarande kändes av utan jag gick en promenad på nästan två timmar i stället. Det var kanonväder! Efteråt blev jag trött och fick ooooooont i knäet och slumrade in i soffan vilket inte var bra för nacken.....Det har blivit en del Panodil idag. Det var dax för vägning i morse och döm om min oerhörda förvåning när vågen visade på +1.7 kg för den senaste tvåveckorsperioden! Det finns ingen rimlig förklaring till den här ökningen och det är inte bara som jag försvarar och skyller ifrån mig; den är INTE i proportion till vad jag har ätit och hur jag har tränat. Den enda förklaringen för mig är min nyaste medicin, Cipralex. En av de vanligare biverkningarna är just viktökning och jag har ätit antidepressiva mediciner förut som gjort att jag har ökat i vikt FORT. Jag ska hålla kvar Cipralex ett tag till för just nu orkar jag inte med ens tanken på ett nytt medicinbyte! Tack var mitt datageni till äkta man, som har förmågan att förstå det som skrivs på diverse "hacker-forum", så har problemet med Sims Året runt löst sig och nu kan jag spela med den skärmupplösning som det är tänkt och förutom att det blir roligare, så är det MYCKET vilsammare för ögonen. Puss på dig, gubben min!!Natti, natti.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards