Alla inlägg den 13 juli 2014

Av Ewa - 13 juli 2014 17:18

.......att hudvårdsprodukter har IQ? Hydra IQ närmare bestämt. Snart är väl hudkrämen smartare än jag.....


Så här beskrivs effekten av en anisktskräm: "Niveas första 2–1 primer någonsin har en nyskapande formel som kombinerar fuktighet med primerns fördelar. Daily Essentials Express Hydration Primer har en double action-formel som kan användas till att ge en mjuk bas för applicering av make-up, eller bara användas som en effektiv fuktighetskräm för fuktighet som varar."

 

Här kan du läsa om vad en primer är för något. 


Det slår aldrig fel: när någon tar sig själv på för stort allvar, så blir det bara löjligt.


  

Av Ewa - 13 juli 2014 16:32

Jag promenerade idag igen, 70 minuter med bra tempo även i backarna. Det blev svettigt för jag hade för mycket kläder på mig eftersom SMHI-appen påstod att det skulle bli regn och bara runt 20 grader. Paraplyet bar jag på i onödan igen. Det är svårt att få till stavgång eftersom jag alltid verkar släpa på antingen vattenflaska eller paraply. 


Regnet kom aldrig. Det har fortfarande inte regnat trots att SMHI sa att det skulle göra det större delen av dagen faktiskt. I början av promenaden var det härligt ute. Fantastiskt fotoljus utan egentlig ljuskälla eller skuggor. Vindarna kändes lena mot huden. Tyvärr, tror jag att jag blev snuvad på ett åskväder. Igen. Det bara blåste förbi i utkanten. Igen.


Idag kändes det att lårmusklerna har blivit starkare. Det är så häftigt att verkligen kunna känna resultat av träningen. Även om flåset kunde vara bättre, så fick jag ändå skjuts i backarna av musklerna och knäna avlastades. 


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards