Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Ewa - 23 juni 2010 22:03

Fördelar med blog-vänner:   


* Intressanta bloggar att läsa.

* Jag får respons på det jag skriver.

* Jag får födelsedagshälsningar.

* Marsvinskontakter.

* En möjlighet att sälja mina alster.

* En möjlighet att lära känna nya människor utan tvånget att träffas.

* DVD-kopior (bildkvalitén på "Miss Potter" var hur bra som helst, men översättningen höll på att ge mig krupp och blodstörtning; det måste ha varit 2 eller till och med 3 olika översättare till den filmen varav endast 1 var bra).


Det är roligt att blogga - på många sätt! 

  


Fridens.    


Av Ewa - 23 juni 2010 17:17

Idag kom tredje säsongen av "Dexter" med Michael C Hall i huvudrollen. Min favoritmördare! Det är första gången som jag håller tummarna för att polisen ska misslyckas i sin jakt, men inte åker Dexter fast inte! Dessutom mördar han bara skurkar som slipper igenom utan straff; en vigilant.


Fridens.

  

Av Ewa - 23 juni 2010 17:14

........promenerat i 85 minuter. Svettigt! Härligt!


Fridens.



Av Ewa - 23 juni 2010 17:08

......varför det inte finns svenska morötter att köpa just nu? Det finns oerhörda mängder av morötter från Israel, men alla som har någon form av princip i kroppen är hellre utan morötter. Våra marsvin bryr sig inte om världspolitiskt tjafs och förstår inte varför vi inte köper alla vi kan? Morötter som mörötter. Idag fick jag tag i ett knippe morötter från Tyskland. Ätes med andakt!


Fridens.

  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards