Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Ewa - 14 mars 2009 18:28

Elin och jag trivs i varandras sällskap.

Tösen mår något bättre.

Min ask med lyxpraliner.


Fridens.

Av Ewa - 14 mars 2009 18:09

Elin och jag har varit i Stockholm och utnyttjat de presentkort som vi fick när vi fyllde år. Handdukar och utsirade ljus från Åhléns. Lite av varje från Body Shop. 3 böcker från Pocket Shop. Jag lämnade in förlovnings- och vigselringen till Guldfynd för att göra dem större dels pga viktökning, men även pga något tjockare fingerleder. Det blev några kontanta inköp oxå t.ex choklad från "Pralinhuset". På vårt kalas fick jag en ask med blandade praliner och de är så otrooooligt läckra!!! Handgjorda praliner med mumisga fyllningar som är så fjärran från Marabous mjölkchoklad som man kan komma. Löjligt dyrt, men det får gå för den här gången. Vi åt lunch på "Lucky garden" (kinesiskt och vietnamesiskt), men det var inte så lyckat. Maten var hyfsad, men det var inte någon vilsam stämning med mycket folk varav många småbarnsfamiljer. Jag har ätit kinamat 2 gånger den här veckan vilket är 2 gånger för mycket eftersom jag inte längre tycker att det är gott, men Elin ville så gärna äta friterade räkor.....


Tösen mår något bättre och jag tänker faktiskt se Melodifestivalen ikväll. I alla fall bidragen. Mitt omröstnings-tålamod är uselt.


Jag är otroligt trött i benen!!! MBT-skorna är fortfarande världens bästa skor, men de passar inte riktigt för shopping....


Fridens.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards