Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Ewa - 8 mars 2009 18:20

.....vad vi kan ge till svärföräldrarna som snart firar 50-årig bröllopsdag?


*taxam för tips!*

Av Ewa - 8 mars 2009 18:16

Idag känns det här inlägget svårt och just därför nödvändigt.


Den här dagen är snart slut.

I morgon ska jag till SATS.

Pär och jag är på väg att enas om hur vardagsrummet ska göras om.


Fridens.



Av Ewa - 8 mars 2009 10:35

.........innan jag ens hunnit ur sängen, så finns två alternativ. Det ena är klämkäckt och kallas för "Dagen blir vad du gör den till". Det andra alternativet kallas för "Låt mig vara ifred för h-vete!". Det första alternativet förutsätter en viss ork och eftersom Den Stora Tröttheten har dragit in, så faller det bort. Jag lider av social baksmälla precis som jag gjorde på nyårsdagen och jag vill 

V  A  R  A    I     F  R  E  D!

Det enda sällskapet jag orkar med idag är marsvinens; de kluckar om sitt, men kräver inget gensvar och de ställer upp på gos, men kräver inte det av mig.



Våra ursprungliga planer innebar att vi skulle åka och titta på soffor, men eftersom vi inte verkar vara överens om speciellt mycket nu för tiden, så skjuter vi på det.


Kan inte den här dagen ta slut någon gång??!!

Kan inte det här LIVET ta slut någon gång???!!!

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards