Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Ewa - 28 februari 2009 16:44

Jag bytte middaxdisken mot skjortstrykning och är ledig resten av kvällen!

I kylen finns en semla med mitt namn.

Jag har inte tröttnat på HP-böckerna utan lyssnar på dem om och om och om igen....


Fridens.

Av Ewa - 28 februari 2009 10:36

Min dator har en spricka i locket vid ett av "gångjärnen". I morgon ska vi packa in den och skicka iväg den till Datordoktorn för att utnyttja garantin innan den går ut. Det kan bli så att den är inlagd i flera veckor. *ryser av fasa* Jag förbereder mig mentalt genom att sitta mindre vid den, så att separationen blir mindre svår och genom att intala mig att det finns annat jag kan göra som t.ex läsa och teckna. Jag kan i alla fall fortsätta blogga eftersom min dator inte är den enda datorn i det här hushållet.....


Elin fyller år i nästa vecka och sedan fyller jag år, så nu trappas kalasstämningen upp och hemlighetsmakeriet med viskande röster och smuggling av paket. Pär och Elin har åkt iväg för att kolla datorer (igen!) och hämta ut medicin och paket. Jag har beordrat inköp av semlor från Vårt Konditori och de får INTE komma hem utan det eller ett godtagbart alternativ!  *morrar hotfullt*


Solen skiner och termometern har halkat ned på minussidan ännu en gång. Idag tar jag en vilodag för knänas skull. Styrketräningen känns i benen och lite i överarmarna och förmodligen sprider den sig efter ett tag. Det var ju, trots allt, mer än 4 månader sedan senaste gången. Träningsvärk är ändå en skön värk som talar om att jag har gjort annat än legat på soffan - en positiv värk. :-)


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards