Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Dumma SATS!

Av Ewa - 15 januari 2009 15:44

Det har visat sig vara pinsamt svårt att ta sig över den enorma styrketränings-tröskeln. Jag VILL komma igång igen och jag BEHÖVER komma igång igen, men int' går de'! Egentligen är det ju bara att göra det och sluta fundera så himla mycket. Jag fick en idé om att boka ett enstaka besök med en av de personliga tränarena för att sätta ihop ett bättre träningsprogram. Nytt är alltid kul. Jag ringde SATS idag, men de enda tiderna som de har är från 17 och framåt. Isch, vad det känns motigt! Jag vet heller inte om mitt medlemskap tillåter mig att träna vid den tiden eftersom jag har låg avgift tack vare att jag väljer att träna på fm:a då det är lite folk. Har någon tips om hur jag själv kan göra om min träning? Finns det någon bra tidning eller web-sida?Det ska vara ren styrketräning och inte med fria vikter eftersom jag avskyr att stå framför speglar. Sedan har jag ju den kommande tum-operationen oxå då jag inte vet hur stort bandaget blir. Är det någon idé att börja för att sedan vara tvungen till ett nytt uppehåll?


Fridens.

 
 
Pär

Pär

15 januari 2009 19:46

Jag tycker du ska ta en 'time-out' från sats till tummen läkt. Ta promenader istället så länge. under tiden kan du fundera på ett nytt träningsprogram.

http://sundback.dyndns.org

 
Ingen bild

Nannis

16 januari 2009 08:52

I senaste nr av fitness magazin är det 3 olika program som jag tycker är vettiga - nybörjar-medel och avanserat. Lycka till! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards