Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Ewa - 22 januari 2013 20:59

Jag är en snarkare. Det har jag alltid varit. Det blir inte bättre av att jag är tjock heller, men det jobbar jag med. Vissa perioder är jag helt hopplös och sågar stockar å det grövsta varenda natt. Det här stör naturligtvis Pär och det brukar vara han som sliter åt sig täcke och kudde medan han svär tyst för sig själv på väg ut till soffan. Eftersom jag inte är en hårdhjärtad satkärring, så får jag dåligt samvete och jag säger ofta att han får väcka mig, så att jag kan flytta ut till soffan, men icke. Han lägger sig alltid före mig vilket gör att jag ju kan ta saken i egna händer, så i förra veckan sov jag på soffan 2 nätter och det gjorde jag även i natt. Tack vare Stilnocten, så kan jag sova, i princip var som helst. Tidigt på morgonen, när han går till arbetet, så flyttar jag in till sängen. Nemas problemas!



Den övning för baksidan av axlarna som jag började med för ett par veckor sedan fick jag byta ut för jag fick ont i nacken av den. Kanske gjorde jag övningen fel, men det tror jag inte. Alla övningar passar inte lika bra för alla. Idag bytte jag till en övning som får ryggmusklerna att jobba. Den kändes ok. Den fungerade och jag får väl känna hur det känns i morgon. Jag ändrade i stretchingen oxå i hopp om att skona ryggen, men jag vet inte...... Jag börjar bli trött på att ha ont. Jag får ont när jag står och när jag går, jag får ont när jag sitter och när jag ligger platt på rygg, jag får ont när jag tränar och jag får ont av att inte träna. Det gör ont vad jag än gör och hur jag än gör. På fredag har jag tid hos husläkaren och jag har varit frestad att lämna återbud pga att det är en så'n där löpande-band-tid på bara 20 minuter. Vad 17 kan hon egentligen hjälpa mig med på den tiden? Nu när ryggen jävlas så pass mycket, så kommer jag att gå dit.


Halv-fridens.    

Av Ewa - 22 januari 2013 20:53

"Would I lie to you" med Eurythmics. Annie Lennox har en pop-världens absolut bästa röster.

Själva låten börjar 1 minut in i videon om ni vill hoppa över inledningen.



"Wake up call" med Maroon 5. Den är urbra att värma upp till upptäckte jag idag!



Fridens.    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards