Direktlänk till inlägg 22 augusti 2009

I-lands-ilska

Av Ewa - 22 augusti 2009 11:24

Idag lånar jag Pärs yttepyttiga fisiga dator som är så liten att jag alltid får fläskiga fingrar och bara skriver fel! *aaarrrrgh!!!*


Jag är arg över att min dator inte höll mer än 2 ynka år.

Jag är arg över att jag är så beroende av datorn för sysselsättning.

Jag är arg för att Pär inte tycker att vi kan åka iväg på stört och införskaffa en ny.

Jag är arg för att SONY:s metallic-rosa dator är så läcker, men för dyr.

Jag är arg över och kluven till att Pär, så lättvindligt går med på att köpa en ny dator medan jag inte lika lätt kan köpa nya glasögon.

Jag är arg därför att det PRECIS hade blivit roligt att Sim:a igen och det här innebär att jag måste installera om PRECIS ALLT EN GÅNG TILL och det är inte gjort i en handvändning. (Alla som spelar Sims och har varit med om att få tvillingar vet hur himla jobbigt det är och det var när min familj hade fått tvillingar som allt kraschade......)

Jag är arg över datorn.

Jag är leds på förkylningen.

Jag är leds på att inte orka.

Vad f-n ska jag göra hela dj-a dagen??!


Detta är första klassens i-lands-gnäll, jag VET!


O-fridens.



 
 
Reneth

Reneth

23 augusti 2009 00:18

Hoppas du mådde bättre av att få vara arg. Fast utan dator klarar man sig inte så länge.

http://www.svenssonstassavtryck.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 25 december 2014 22:37

Nu flyttar jag härifrån efter drygt 7 års bloggande. Naturligtvis ska jag fortsätta att blogga, men på en helt egen domän för att verkligen säkerställa äganderätten till mina texter. Jag flyttar hit: http://www.ewasundback.se/. Jag hoppas att ni följ...

Av Ewa - 24 december 2014 20:24

"Spiderman" med Toby McGuire och Kirsten Dunst. Det är inte bara tecknade filmer som fungerar när jag vill fly verkligheten. Superhjältar kan rädda mig för 2 timmar i taget. "Spiderman" är 12 år och det är länge sedan jag såg den, men just ikväll var...

Av Ewa - 24 december 2014 15:53

Elin störde mig. Pär irriterade mig. Båda gick mig på nerverna på ett sätt som definitivt hade att göra med ångest och sällskapssjuka. När det var 1 timme och 20 minuter kvar innan vi skulle åka till svärisarna för att fira julafton satte jag mig i s...

Av Ewa - 23 december 2014 16:14


...tycker om den träningsvärk som jag har idag och när inte ens jag gör det,ja, då är den löjligt grym. Jag har faktiskt tagit värktabletter för att över huvud taget kunna röra mig smärtfritt. I förmiddags var träningsvärken inte alltför hemsk och ja...

Av Ewa - 22 december 2014 22:09

Föddes och växte upp i Kiruna. Flyttade därifrån när jag var 22 år. Nästan flydde. De sista åren jag bodde där mådde jag oerhört dåligt och det är den känslan som blev mitt bestående minne av stan. Av en slump hittade jag en Kirunagrupp på FB med mån...

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards