Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Ewa - 8 juni 2007 18:20

När klockan var 8.20 och termometern visade + 24.5 grader i skuggan, så bestämde jag mig för att INTE åka till SATS; att åka pendeltåg i den här värmen kan vara självplågeri eftersom det inte finns några garantier för att det blir de nyaste vagnarna med AC. I natt har jag sovit dryga nio timmar och jag sov ytterligare två på soffan. Det kliar i halsen - jag är nog förkyld.


"Hannibal Rising" är ganska bra och man får verkligen veta varför han blev så otäck senare i livet. Jag hade förhandsbokat den på DVD oxå, men den har jag avbeställt för jag tror inte att den gör sig som film och speciellt inte när det inte kommer att vara Anthony Hopkins som spelar Hannibal Lecter.


Elin ska cykla och bada med några kompisar nu när det börjar bli temperaturer så att man kan vara ute. Det är himla lyxigt att det finns 4-5 badplatser på promenad - och cykelavstånd.


Tips på en alkoholfri svalkande sommardrink: ren ananas-juice tillsammans med Sprite. Såååå gott!!!


Slut för idag.



Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards