Alla inlägg den 12 september 2014

Av Ewa - 12 september 2014 17:10

Uppvärmning, själva träningen, stretching och balansbräda tar ca 1,5 timme. Som det är nu. Jag är inne i en period där det känns nödvändigt att stuva om i programmet. Ta bort vissa övningar och lägg till andra och öka på några. Det är bra för kroppen att skaka om den lite ibland och inte fastna i exakt samma träningsrutiner för då avtar effekten. Idag blev det gummiband och det var så sköööönt! Det var tungt på ett bra sätt där jag kände att jag hade ork kvar att ta i. Jag har lagt till 2 funktionella ryggövningar. Idag provade jag att sätta mig på huk på balansbrädan och jag kom nästan ända ner! Det var vingligt, men det är möjligt. Tyvärr, så "knöt" sig ena vadmuskeln och jag fick korta ned övningen.


Efter träningen stod jag på balkongen och svalkade av mig när 2 harar kom farande längs marken. Jag har aldrig sett 2 tillsammans. Jag antar att det var en hane och en hona eftersom den ene tyckte att det var parningsdax medan den andra skuttade undan varje gång han försökte. Fram med mobilkameran!


En oskarp bild som är beskuren och förstorad.

 

   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards