Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Ewa - 10 augusti 2010 11:25

Veterinäbesöket är inställt eftersom Ellen inte visar sig ha några problem just idag. Till veterinären åker vi inte i onödan; det är alldeles för stressande och dyrt för det. Tänk om Ellen kunde säga till direkt, om hon får ont igen vill säga, i stället för att dölja det på bytes-djurs-jag-vill-inte-visa-mig-klen-vis. Älskade marsvin!   


Fridens.

Av Ewa - 10 augusti 2010 10:26

Vi har tid hos veterinären halv 2 och för att jag ska hinna duscha och äta lunch i lugn och ro, så var jag nödd att tvinga mig själv ur sängen halv 10. Det är tidigt för den depressivt trötta. I morgon blir jag nödd att tvinga mig själv ur sängen klockan 8 (nästan i ottan!) eftersom jag har tid hos Rosie klockan 10 (varför valde jag den okristliga tiden??). Det är två månader sedan jag klippte mig i vad jag tänkte skulle bli en något längre kortklippt frisyr och den kändes kanon-bra de första 2 veckorna. Sedan växte håret igen och frisyren säckade och har sedan dess känts mer och mer irriterande. Nääää - i morgon ska jag be Rosie klippa och skära fram min vanliga snagg igen för det är, banne mig, den enda frisyren jag trivs i och den enda frisyren som inte driver mig till vansinne de sista dagarna innan nästa klippning!    


Pär och jag veckohandlade igår. Med lista som vanligt. När vi kom hem och stoppade undan allting, så kom jag på att vi hade glömt Felix Ekologiska Köttbullar. Jag blev så arg på mig själv ("Det är ta mig fan otroligt att man inte kan få med sig allt hem trots att man har en förbannad hanlingslista med sig!!!"). Sedan blev jag trött. Sedan började jag gråta. Jag mår inte bra.....    


Fridens.

Av Ewa - 10 augusti 2010 09:53

.......om sockret i frukt egentligen är så bra för diabetiker? Det finns en anledning till att LKHF utesluter färsk och torkad frukt......


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards