Alla inlägg den 29 april 2009

Av Ewa - 29 april 2009 16:25

Jag vill BARA sova! Jag blev kvar i sängen till halv 10 ( i och för sig kom jag inte i säng förrän vid 1). Ögonen svider och kliar lite grann hela tiden och jag följer min instinkt: jag stannar inomhus i svalkan och med rullgardinerna neddragna. Det är jobbigt att läsa och det är jobbigt att sitta vid datorn. Det som fungerar är att se film i ett halvmörkt rum eller att sova. Idag började jag se om serien "Dexter" och den är bra. Absolut annorlunda och så är Michael C Hall lysande! Nästa säsong kommer om 2 månader och jag kände att jag borde uppdatera mig.


Tvärtemot mina instinkter, så haltade jag ned till Konsum med kompresser på alla blåsor och med solglasögon mot solen. Mat måste man ju ha hemma! Det var veckohandling, så Pär mötte mig där och - GUDSKELOV! - så fick jag åka bil hem. Ikväll ska jag äta choklad och chips TROTS att det pågår allmän skärpning för ikväll är en stor kväll. En stor FILM-kväll. Idag kom äntligen "Twilight" ut på DVD och som Elin har längtat!! Jag är nyfiken eftersom jag har läst 3 av 4 böcker och om inte annat, så är den säkert välgjord. Vi har inga krucifix hos oss. Vi är inte tillräckligt religiösa för att kunna välsigna kranvattnet till vigvatten. Vi har några ynkliga vitlöksklyftor i kylen, men det är allt. Det är nog ingen fara för Edward Cullen, som filmens huvud-vampyr heter, är mer läcker än farlig. Det tycker i alla fall Elin. ;-)


Fridens.

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards