Alla inlägg den 2 september 2014

Av Ewa - 2 september 2014 17:15

Pär och jag har poströstat idag för han kommer att vara på väg hem från Öland på själva valdagen. Jag passade på att få till en tempo-promenad till Salem centrum (30 minuter). Vad skönt det var! Det kändes som om det var väldigt länge sedan jag promenerade. I söndax och igår hade jag en rent löjlig träningsvärk i låren efter de nya övningarna i lördax och det har varit mycket stånk och stön och rörelser ā la krokig gammal gumma, men till idag hade det släppt. Poff! Borta!


Förmån att få leva i en demokrati.

Rättighet att få vara med och bestämma.

Ansvar att utnyttja sin rösträtt.

Skyldighet att utnyttja sin rösträtt.



Idag kom en förpackning med nya gummiband från Kosttillskott med anledning av att jag reklamerade dem. Jag fotograferade skadan och hos tillverkaren, Abilica, trodde man att det var pga. att banden utsatts för direkt solljus trots att jag i mäjlet förklarade att de har legat på en hylla längst in i rummet dit solen inte når. Hos Kosttillskott. se trodde de mer på att jag fått ett måndagsexemplar. Jag blev inte ifrågasatt på något sätt.


  


 

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards