Alla inlägg den 15 augusti 2014

Av Ewa - 15 augusti 2014 22:21

Att gå hela vägen ned till Konsum och hem igen enkom för att köpa, i det här fallet, kräftor känns motigt. Det känns betydligt mer motiverande att ta Konsum i slutet av en promenad. 2 flugor i en smäll. Det blev 65 minuter i inget speciellt tempo alls. Jag har varit så trött de senaste veckorna och träningslusten har haft semester och den har fortfarande semester, så jag fick övertala mig själv att ta mig över Tröskeln. Det var den första promenaden på länge utan vattenflaska och faktum var att jag undrade lite vad jag skulle göra av händerna. 


Precis som jag utan överdrifter kunde säga att jag plågades av mitt täta hår, så kan jag än en gång utan överdrifter säga att jag sparade 3-4 minuter i duschen tack vare gårdagens hårklipp. Det tog löjligt lång tid att få håret helt igenom blött och det tog tid att skölja ur, medan dagens hårtvätt gick blöta-löddra-skölja-balsamera-skölja-klart!


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards