Alla inlägg den 21 juli 2014

Av Ewa - 21 juli 2014 21:05

Jag gillar "Big bang theory". Det är något så ovanligt som intelligent humor utan svordomar och könsord. Både Pär och Elin och jag väntar otåligt på att den sjunde säsongen ska släppas på DVD och för knappt 2 veckor sedan förhandsbokade jag den och den kommer i oktober. Idag läste jag att den åttonde säsongen kanske inte blir av pga. att 3 av skådespelarna kräver högre löner. 3 av de ledande karaktärerna får 2,3 miljoner kronor per avsnitt. Det är 24 avsnitt på en säsong. De tjänar ca 45 miljoner svenska kronor på en säsong. Nu tycker de att de förtjänar att lönen höjs till 6,8 miljoner kronor per avsnitt. De har blivit totalt fartblinda! Det är äckligt!! Pär tjänar bra, men det skulle ändå ta honom nästan 4 år att få ihop det de får för ett enda avsnitt. Det finns ingen människa i hela världen som är värd de summorna! Av princip är jag frestad att avboka säsong 7. Serien må vara en av de bästa i sin genre, men om de där egotrippade varelserna vägrar att göra en fortsättning, så lägg ned den!


   

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards