Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Ewa - 8 juli 2014 21:20

Jag var inställd på ett svettbad när jag började gummipasset, men det var inte värre än vanligt och det var väl tack vare korsdraget. Däremot var det tungt och det blev extra pauser och extra glas med vatten. Den nya övningen för baksidan av skuldrorna är jäkligt skön och den tar!


Ända sedan jag var tvungen att lämna återbud till Rosie har det känts som om håret växer med flera centimeter varje dag och det är inte bara det att det är långt utan att det är så tjockt. Hårbotten får ingen som helst luft och känns irriterad och klådig. Särskilt i nacken. Det var när jag låg på golvet och gjorde ryggövningar och kände hur klibbigt det kändes i nacken som jag bestämde mig för att klippa själv. Sagt och gjort! Jag passade på när jag duschade och håret var nytvättat. Utan tillgång till spegel eller extra armar kände jag mig fram och kapade en dryg centimeter och det känns bra. Bra kvinna reder sig själv.


    

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards