Alla inlägg den 9 juni 2014

Av Ewa - 9 juni 2014 20:48

Klockan 9 gick jag hemifrån med Shoemed som mål. Jag klev in genom deras dörr kvart över 10, men då hade jag irrat fram och tillbaka längs Sveavägen en stund eftersom jag naturligtvis valde fel uppgång från t-banan. Dessutom tog det en lång stund innan jag fattade var på Sveavägen jag hade kommit upp, jag kände inte igen mig alls. Nästa gång kommer det att gå smidigare. Bortsett från Hötorgets t-banestation väljer jag sällan fel uppgång mer än en gång. Jag hade rekat på MBT:s egen sida, kollat in nyheter och modeller, så jag visste redan vilken modell jag ville ha och jag visste att den fanns i lager i affären. MBT Hiari och den är rosa. Det är nog den snyggaste MBT-modellen som jag har haft. 

På vägen till affären var jag barfota i ett par andra MBT och trots att jag hade plåstrat om båda hälarna, så fick jag lik förbannat skavsår, men bortsett från det är de jäkligt sköna. Jag hade förstås egna strumpor med för att

prova med och eftersom de nya skorna var så sagolikt sköna och trycket på skavsåren avtog valde jag att behålla de på och ta de gamla i kassen. Häpp! Hiati-modellen har en något bredare sula, Dynamic-sula, som de allra första modellerna hade och det var det som avgjorde mitt val för jag har saknat stadgan som blir helt annorlunda. Det blir mindre jobbigt för knäna och för den stukade foten. Jag vet att jag tjatar, men MBT är världens bästa skor!


      

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards