Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Ewa - 5 juni 2014 16:47

20 minuter till apoteket i rask takt inklusive en nedblötande regnskur och 40 minuter hem i rask takt via Konsum. Jag gick faktiskt in på ICA i Salem och kollade om de möjligen sålde paraflaxer för det gör ju Konsum ibland, men nej. Som tur var regnade det inte mer på mig när jag gick hem och därför tog jag en omväg. 


Jag har sagt det förut, men jag säger det igen: det finns inga bättre skor på denna jord än MBT!!! Nu har mina skattepengar klirrat in på kontot och de tänker jag investera i ett par nya MBT. Mina nuvarande MBT fick ny silvertejp på insidan av bakkappan, men det resulterade bara i ett skavsår på andra hälen. 


Pär är på Öland över helgen. Igen. Selma har bott hos oss den senaste veckan och det var tänkt att Elin skulle hämta henne imorgon, men hon saknade sitt hjärtegull så mycket att hon kom redan idag eftersom hon ändå var ute och åkte. Både Elin och Robin tycker att Selma kan bo här mer än hon gör, men där är Pär och jag eniga: Selma är Elins kanin, Elin är huvudansvarig. Robin tycker att Selma är skräpig och förstör golvet med sitt krafsande, men det får han för tusan sätta sig över. Selma har funnits med i bilden hela tiden som han har känt Elin och hon är en del av paketet. Pär och jag tar gärna hand om Selma om Elin inte kan, men vi accepterar inte att vare sig hon eller Robin förutsätter att Selma kan bo här. Icke, sa Nicke!


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards