Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Ewa - 20 maj 2014 15:51

Redan när jag gjorde den första övningen med gummibandet, så kändes det tungt. Äckeltungt. Jag kämpade på och tog långa pauser mellan övningarna. Blä! När jag hade gjort 2 nig & dra som är den tredje övningen hördes ett PANG! och jag skrek till. Gummibandet hade gått av med en smäll helt i klass med en pangad ballong. Jag tog det andra gummibandet och fortsatte, men något ängsligare. Nig & dra gick bra och likaså Djupa knäböj, men när jag hade gjort 4 boxningar med höger arm hördes ett till PANG! Jag skrek inte den gången, jag sa fula ord. Båda gummibanden på ett och samma pass. Jamenvafan! Det är nackdelen med att jag har envisats med att använda dem lika mycket. Jag var fortfarande varm i kroppen och när hjärtat hade lugnat ned sig, så jag tänkte att jag ju kunde köra resten (mage, rygg och stretch), men luften hade gått ur mig på samma sätt som den hade gjort ur de pangade ballongerna. Det va' inge' roligt längre...... Jag duschade. Jag blev trött. Jag surar. Jag har beställt nya gummiband. 


  

Presentation


Allvar, svammel och underfundiga fundringar.
5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

1 av 3

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Länkar

Anti-spam

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Jag är isbjörns-fadder

Jag är panda-fadder

Jag är tiger-fadder


Ovido - Quiz & Flashcards